Handelsbetingelser

På denne side finder du alt, hvad du behøver at vide omkring vores handelsbetingelser. Hvis du synes der stadig er noget, som du ikke har fået svar på eller ikke er tilfreds med noget andet skal du straks rette henvendelse til os på info@trendysun.dk eller ved at udfylde kontaktformularen.  

Oversigt

Betaling

Følgende betalingsmetoder bliver brugt hos trendysun.dk

Visa Dankort, Mastercard og MobilePay.
Vi tager ikke kortgebyrer. Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes. 

Tilfredshedsgaranti

Vi tager varen retur, også selvom du har brugt varen og smidt emballagen ud. Eneste krav er, at varen ikke skal have synlige skader. Men har varen nu alligevel skader/ kosmetiske fejl, send os endelig en mail via kontaktformularen, så finder vi stadig en god aftale.

Derudover har vi fuld prismatch på alle vores produkter. Du skal bare dokumentere varen i form af et skærmbillede samt hvilken hjemmeside, der tilbyder denne vare. Herefter prismatcher vi!

Fragt

Din ordre pakkes og afsendes inden for 24 timer. Vi leverer med Postnord og GLS til hele Danmark, inklusive ikke-brofaste øer. Der er fri fragt uanset ordrestørrelse ved forsendelse af varen til kunden. 

Leveringstid

1-3 hverdage.
Ca. 80 % af vores pakker leveres dagen efter bestilling af varen.

Track & Trace

Alle pakker kan spores med et Track & Trace nummer. Du kan tracke din pakke via linket i den mail, vi sender til dig, så snart pakken overgår til Postnord eller GLS. Bemærk at du først kan tracke din pakke efter den er registreret hos transportøren.

Retur

Du har fuld returret i 30 dage. Beløbet tilbagebetales til den konto, som købet er foretaget fra, når varen er modtaget. Fortrydelsesfristen udløber 30 dage efter den dag, du har modtaget din vare.

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen eller undlade at afhente den i pakkeshop uden samtidig at give os besked.

Retur af en del af købet

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.

Sådan gør du

Ved returnering skal du finde din emballage, hvis du stadig har den. Hvis du ikke har emballagen, sørg for at indpakke varen i avis e.lign. for at undgå transport ridser og sende varen til:

Tranegilde strandvej 44 2635 Ishøj

Att. Trendysun.dk

Husk at vedhæfte din kvittering.

Ved retur betaler kunden selv fragten.

Hvor meget får jeg tilbage

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage.

Vi refunderer dine penge med samme betalingsmetode, som du benyttede ved købet.

Når du afgiver en skriftligt fortrydelse vil der maksimum gå 10 dage for at du får dine penge på din konto igen.

Varen sendes til:

Trendysun.dk
Tranegilde strandvej 44
2635 Ishøj

Vi gør kunder opmærksom på, at pakker ikke afhentes fra en pakkeshop. De skal sendes direkte til adressen ovenpå. Derudover er det heller ikke muligt, at kunder afleverer pakken personligt til adressen.

Ombytning

Hvis du ønsker at bytte en vare, skal du returnere den oprindelige vare først. Herefter vil pengene blive refunderet, hvorefter du kan foretage dit nye køb via www.trendysun.dk

Reklamation

Trendysun.dk er fuld underlagt af købeloven. Som følge deraf har du  den fulde reklamationsret i 24 måneder. Dvs. hvis varen af knækkes og har andet fejl eller mangler i denne periode tager vi varen fuld retur til fuld kredit!

Sådan gør du

Du tager et billede af varen og sender os en mail på info@trendysun.dk. Vi vil herefter vende tilbage til dig inden for 24 timer i hverdagene med en løsning. Processen er herefter, at vi vender tilbage til dig senest inden for 24 timer. 

Husk at kundetilfredshed er absolut første prioritet; derfor vil vi gøre alt, for at du forbliver tilfreds. 

Persondata

Navn, adresse, telefonnummer og mailadresse er oplysninger vi har brug fra dig, når du handler med Trendysun.dk.

Disse oplysninger registrerer vi og bruger det i forbindelse med ordreafsendelsen, så du får dine varer til tiden. 

Vi opbevarer oplysningerne hos Trendysun.dk i 5 år, herefter slettes oplysningerne helt automatisk. Vi samarbejder herudover med en nogle andre eksterne partnere, som opbevarer og behandler data. Af eksempler kan Postnord, GLS, Pensopay og Webshipper nævnes. Postnord og GLS har oplysninger for at kunne levere varerne til dig. Pensopay har oplysningerne i forbindelse med betaling og refusion. Webshipper har oplysningerne for at kunne behandle ordre og afsende ordren til fx Postnord og/eller GLS. Dine data behandles udelukkende på din ordre og intet til andet.

Du kan læse mere om vores brug af persondata ved at trykke på nedenstående link.

Klageadgang

Kundeservice og kundetilfredshed er absolut vores første prioritet. Derfor står vi også altid klar til at hjælpe dig, både via mail, men også via telefon. Skriv til os på info@trendysun.dk, så vil vi gøre alt for at gøre dig tilfreds. 

Men hvis det ikke lykkedes at finde en løsning på dit problem og utilfredshed og du vil gerne klage, kan du gøre dette ved at sende en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.naevneneshus.dk

Har du en anden adresse i EU end Danmark, kan du klage til selve EU-Kommissionen, som skal ske online på deres klageportal. Den finder du her: http://ec.europa.eu/odr

 

Vi håber du fandt alt. Ellers er du altid velkommen til at skrive. Vi er her for at hjælpe og gøre dig glad, så du kommer igen. 

På gensyn

Tilmeld nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev, og modtag en rabatkode på 10% til vores webshop